Informatii utile copii
Documente neceasare întocmirii dosaruluipentru eliberarea certificatului de încadrare în grad de handicap
- a) copie a certificatului de nastere al copilului șia cărții de identitate de identitate ( unde este cazul);
b) copii ale actelor de identitate ale părintilor ; copie certificat deces părinte ( unde este cazul);
c) copie a documentului prin care se face dovada ca persoana care semneaza cererea este reprezentantul legal al copilului, de exemplu, hotarare a instantei sau hotarare a comisiei pentru protecția copilului, copie curatelă/tutelă;
d) ancheta sociala (original) cu anexa -Factori de mediu(anexa 6 din Ordinul nr.1985/2016) Descarca formular;
e) fisa medicala sintetica(original) eliberată de către medicul de familie(anexa 7 din Ordinul nr. 1985/2016)Descarca formular ;
f) certificatul medical tip A5( în care se trec: diagnostic complet-boală principală,bolile asociate, codul de boală prevăzut de Asociația Internațională a Maladiilor,respectiv CIM-10 și termenul de valabilitate) eliberate de către medicul specialist din cadrul unităților medicale desemnate de către S.P. Descarca formular;
g) copii ale documentelor medicale adiționale(bilete de ieșire din spital,scrisori medicale,pentru afecțiuni ORL-audiogramă ; adeverințe/referate de la recuperare (kinetoterapie,intervenție psihologică,logopedie – acolo unde este cazul);
h) fisa de evaluare psihologică(original),eliberată de psihologul atestat în psihologie clinică(conform anexei 8 din Ordinul nr.1985/2016) Descarca formular;
i) fisa psihopedagogică(original) întocmită de cadrele didactice de la grupă/clasă (conform anexei 9 din Ordinul nr.1985/2016)Descarca formular ;
j)adeverință de preșcolar/elev de la unitatea preșcolară/scolară frecventată;
k) copie a certificatului de incadrare in grad de handicap in vigoare, la reevaluare;
l) copie a certificatului de orientare școlară și profesionala în vigoare, atunci când este cazul.
m) Cerere pentru evaluare complexă şi încadrare a copilului cu dizabilităţi în grad de handicap/acces la servicii de abilitare şi reabilitare (se completează la sediul DGASPC) Descarca formular ;
**Depunerea dosarului se face cu cel putin 60 de zile înaintea expirării certificatului de handicap,ocazie cu care se va face și programarea evaluării medico-psiho-sociale a minorului; **Prezența minorului la sediul D.G.A.S.P.C. Gorj , strSiretului., Nr.24,camera 18-parter (Exceptie fac cazurile nedeplasabile)
Informații la nr. de telefon/fax 0253/211106 0253 212518/int.220
DOCUMENTE NECESARE PENTRU ADMITEREA IN CENTRUL DE RECUPERARE PENTRU COPILUL CU HANDICAP TG-JIU
1,Certificat de naştere minor/minora-copie
2.Carte de identitate minor/minora (daca este cazul) -copie B.I./C.I. părinţi/ reprezentanţi legali -copie
4.Certificat de căsătorie (daca este cazul) părinţi/ reprezentanţi legali-copie
5.Hotarare divorţ si/sau incredintare minor (daca este cazul) – copie
6.Certificat de incadrare/hotarare in grad de handicap si certificat de orientare scolara-copie(daca este cazul)
7.Planul de recuperare-copie
8.Documente medicale care atesta diagnosticul -copie j
9.Ancheta psihosociala realizata de către primaria de la domiciliu-copie
10.Adeverinţa medicala de la medicul de familie ca minorul/minora nu se afla in evidenta cu boli infecto-contagioase si poate frecventa colectivitatile
11 .Fisa psihologica-copie
12.Hotarare/sentinta masura speciala(daca este cazul) – copie
GHID PRACTIC pentru monitorizarea copiilor exploatati si la risc de exploatare prin munca detalii
BUNE PRACTICI IN PREVENIREA SI COMBATEREA EXPLOATARII COPIILOR PRIN MUNCA detalii
Documente necesare soluționării cererii de evaluare a adoptatorului sau a familiei adoptatoare în vederea eliberării atestatului de persoană/familie aptă să adopte în cadrul procedurii adopției interne,
(conform Anexei nr. 1 la H.G. nr. 579/2016):
- a) Cerere de evaluare în vederea eliberării atestatului de persoană/familie aptă să adopte (descarcă formular);
b) copie de pe buletinul/cartea de identitate, permisul de ședere pe termen lung sau, după caz, cartea de rezidență permanentă;
c) declarație autentică pe propria răspundere cu privire la locuirea efectivă și continuă pe teritoriul României în ultimele 6 luni anterioare depunerii cererii de evaluare, neexistând absențe temporare care cumulat să depășească 3 luni;
d) copie de pe certificatul de naștere;
e) copie de pe certificatul de căsătorie sau hotărârea de divorț/certificatul de divorț, dacă este cazul;
f) copie de pe titlul de proprietate sau alt document care să ateste dreptul de folosință a locuinței;
g) certificatul de cazier judiciar;
h) adeverințe de venit sau alte documente care atestă veniturile solicitantului/solicitanților;
i) certificat/adeverință medical/medicală eliberat/eliberată de medicul de familie privind starea de sănătate și eventualele boli cronice, însoțit/însoțită de rezultatul evaluării psihiatrice;
j) declarația soțului care nu se asociază la cererea de adopție, cu indicarea expresă a motivelor neasocierii;
k) declarație autentică pe propria răspundere din care sa rezulte că solicitantul/solicitanții nu este/sunt decăzut/decăzuți din drepturile părintești, precum și referitor la faptul că nu are/au copil/copii în sistemul de protecție specială;
l) certificatul de cazier judiciar al persoanelor cu care locuiește solicitantul;
m) certificat/adeverință medicală eliberat/eliberată de medicul de familie privind starea de sănătate a celorlalte persoane cu care locuiește solicitantul, cu menționarea eventualelor boli cronice, însoțit/însoțită de rezultatul evaluării psihiatrice.
Acte necesare pentru atestare in functia de asistent maternal:
– cerere motivata si un curriculum vitae;
– copii xerox dupa certificatele de nastere si casatorie;
– o scurta prezentare a persoanelor cu care locuieste( nume, varsta, grad de rudenie);
– adeverinte medicale pentru toti membrii familiei eliberate de medicul de familie;
– caziere judiciare pentru solicitant si pentru persoanele cu care locuieste;
– copie dupa titlul de proprietate al casei sau al apartamentului sau contractul de inchiriere sau
declaratia autentificata a titularului dreptului de proprietate prin care recunoaste solicitantului dreptul de folosinta asupra spatiului in scopul tip angajare ;
– declaratia celorlalte persoane din familie ca sunt de acord cu aceasta;
– ancheta sociala de la Primarie;
– copii dupa B.I.;
– fisa medicala.
– adeverinte de venit
– copie dupa actul de studiu
– copie dupa cartea de munca
Acte necesare pentru dosarul de instituire a masurii de protectie plasament :
Solicitarea dumneavoastra pentru plasamentul copilului
Solicitarea copilului , in cazul in care a implinit 10 ani , pentru plasament
Acordul parintilor cu privire la plasamentul copilului
Adeverinte de venit , cupon de pensie ale membrilor familiei care a solicitat plasamentul
Adeverinte medicale pentru membrii familiei care au solicitat plasamentul si adeverinta medicala pentru copil care sa contina si vaccinurile
Copii dupa actele civile BI, CI , certificate de nastere , certificat de casatorie , certificat de deces , hotarire de divort t daca este cazul ale membrilor familiei care au solicitat plasamentul , in cazul in care s-a schimbat situatia familiala
Copii acte civile pentru parinti BI, CI , certificate de nastere , certificat de casatorie , certificat de deces , hotarare de divort t daca este cazul
Adeverinta de elev
Acte primarie:
- Evaluare initiala
- Fisa de monitorizare pe termen de 3 luni
- Raport de implementare a Planului de Serviciu
- Ancheta psihosociala
- Plan de Serviciu
- Raport referire caz
Informatii utile adullti
ACTELE NECESARE PENTRU ADMITEREA INTR-UN CENTRU DE INGRIJIRE SI ASISTENTA detalii Cerere de internare
CERERE de evaluare complexa in vederea incadrarii in grad de handicap detalii
ACTE ROVINIETE detalii
ACTELE NECESARE PENTRU OBTINEREA CERTIFICATULUI DE INCADRARE INTR-O CATEGORIE DE PERSOANE CU HANDICAP CARE NECESITA PROTECTIE SPECIALA detalii
Documente utile necesare pentru obtinerea adeverintei, referitoare la acordul platii dobinzii detalii Cerere adeverinta auto Cerere adeverinta auto 2 Cerere contract Cerere contract 2
PROCEDURA DE AUTORIZARE CA UNITATE PROTEJATA detalii